måndag 17 juli 2017

Bild 185 av 365. Tema 21, Beautiful nightmare

BEAUTIFUL NIGHTMARE...

6 kommentarer:

  1. Fy....... Verkligen en mardröm. Men snyggt fångat av dig:=)

    SvaraRadera
  2. Perfekt tolkning! Egentligen väldigt vacker men fy så läskig!! :)

    SvaraRadera
  3. Vackert och fascinerande. Perfekt fångat.

    SvaraRadera
  4. Skräckblandad förtjusning som jag tittar på din bild :-) Men du har fått en jättefin bild iaf av den och med skarphet i bilden. Jag skulle nog ha skakat när jag fotade :-) De är ju egentligen skygga, så jag har inte sett huggormar så mycket, som tur är :-)
    Så har jag hund och är livrädd så att vi inte stöter på någon. Men det hör ju sommaren till med ormar. Jag är ändå glad att jag bor i Sverige där vi ändå inte har lika farliga ormar som på andra ställen runt om i världen.

    SvaraRadera
  5. Håller med Marie, jag har fobi!!! Tur att jag inte lever iAustralien....

    SvaraRadera
  6. Passar ju jättebr på temat. Den är verkligen vacker med sitt mönstrade skinn. Ser ut att vara ett stort exemplar!

    SvaraRadera